فروشگاه اینترنتی چای سبز لاغری تیما5040 اصل|09359482324Reviewed by Admin on Jun 8Rating: 5.0

یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده  همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد  که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.

محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت ۲۸ هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای ۱۰۰ عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :

توجه                                                                                                                                                    توجه

فرصت طلایی برای خرید چای سبز لاغری با تخفیف طلایی ( با دقت مطالعه نمایید )

همانطور که می دانید نوشیدنی چای سبز ۵۰۴۰ دارای خواص گوناگونی است و افراد مختلف برای مقاصد گوناگون اقدام به تهیه این دمنوش گیاهی می کنند.

عزیزانی که  هدفشان از خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ لاغری و کاهش وزن است باید در نظر بگیرند که می بایست طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه اقدام به مصرف این نوشیدنی نمایند. به همین منظور ما برای رفاه حال شما برای خرید های بیش از یک بسته تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم. که در زیر می توانید توضیحات آنرا مشاهده نمایید.

 

خرید ۱ بسته چای دم کردنی ( بدون تخفیف) با قیمت ۲۸ هزار تومان ( برای خرید یک بسته تنها با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگیرید و برای خرید های تخفیفی با شماره پایین تماس بگیرید.)

 

 

 

خرید ۱ بسته چای کیسه ای صد تایی ( بدون تخفیف) با قیمت ۳۲ هزار تومان ( برای خرید یک بسته تنها با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگیرید و برای خرید های تخفیفی با شماره پایین تماس بگیرید.)

 

 

 

 

خرید پکیج لاغری دوره سه ماهه چای ۵۰۴۰ شامل ۳ بسته دم کردنی همراه با تخفیف ویژه با قیمت  ۷۵۶۰۰ تومان (۸۴۰۰ تومان تخفیف خورده)( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

 

 

 

خرید پکیج لاغری دوره سه ماهه چای لاغری شامل ۳ بسته کیسه ای همراه با تخفیف ویژه با قیمت  ۸۶۴۰۰ تومان ( ۹۶۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

 

 

 

خرید پکیج لاغری دوره چهار ماهه شامل ۴ بسته دم کردنی همراه با تخفیف برنزی با قیمت  ۹۹ هزار تومان (۱۳۰۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

خرید پکیج لاغری دوره چهار ماهه شامل ۴ بسته چای کیسه ای  همراه با تخفیف برنزی با قیمت  ۱۱۰ هزار تومان (۱۸۰۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

خرید پکیج لاغری دوره پنج ماهه چای لاغری ۵۰۴۰ شامل ۵ بسته دم کردنی همراه با تخفیف نقره ای با  قیمت ۱۲۰ هزار تومان (۲۰۰۰۰ تومان تخفیف خورده) (مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

خرید پکیج لاغری ۵۰۴۰ دوره پنج ماهه شامل ۵ بسته چای کیسه ای همراه با تخفیف نقره ای با قیمت ۱۳۸ هزار تومان (۲۲۰۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ و  ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

خرید پکیج لاغری دوره شش ماهه شامل ۶ بسته دم کردنی همراه با تخفیف طلایی با  قیمت ۱۴۴ هزار تومان (۲۴۰۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید = ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

خرید پکیج لاغری دوره شش ماهه شامل ۶ بسته چای کیسه ای همراه با تخفیف طلایی با  قیمت  ۱۴۹ هزار تومان (۴۲۰۰۰ تومان تخفیف خورده) ( مشاوره رایگان و خرید = ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ )

اگر به دنیال خرید چای سبز اصلی تیما ۵۰۴۰ هستید و دوست دارید تا در قرعه کشی شرکت نمایید ما محصول اصلی را به شما ارائه می دهیم.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین  می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید

چای سبز 5040

چای سبز دم کردنی تیما ۵۰۴۰ با کیفیت عالی(حاوی ۵ بسته ۵۰ گرمی) با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان

 

چای سبز کیسه یا تی بگ ۱۰۰ عددی تیما ۵۰۴۰ با قیمت ۳۲۰۰۰ تومان

 


اما در مورد خصوصیات چای لاغری تیما اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصولات برند تیما دارای ترکیبات زیر هستند :

  • چای اولونگ که به چای شاهانه معروف است.
  • گیاه به لیمو جهت آرامش و خوش عطر کردن این دمنوش
  • زعفران برای آرامش اعصاب و جهت خوش رنگ کردن این چای
  • زیره سبز جهت لاغری و مبارزه با بافت های چربی
  • گیاه کاسیا برای خوش طعم و خوش رنگ کردن این نوشیدنی

معمولا در اداره جات و شرکت ها به منظور راحتی کار از چای سبز تیما ۵۰۴۰ کیسه ای استافده می شود و افرادی که در منزل هستند  از مدل دم کردنی ان استفاده می کنند. همانطور که رد بالا نیز عنوان کردیم اگر شما به منظور کاهش وزن و لاغری می خواهید  از این نوشیدنی استفاده نمایید توصیه می کنیم حتما از یکی از پکیج های سه ماه تا شش ماه ما استفاده کنید تا بتوانید تاثیر نهایی این محصول را مشاهده کنید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما ابتدا محصول چای سبز لاغری تیما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه انرا دریافت می کنیم.

گیاه چای سبز به خودی خود دارای طعمی و مزه ای گس مانند است و شاید ذاعقه ایرانی انرا نپسندد. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی  که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت.

در بالا نیز اشاره کدیم که قیمت چای لاغری تیما در مدل دم کردنی هر بسته ۲۸ هزار تومان می باشد و در مدل کیسه ای هر بسته ۳۲ هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهید از پکیج های ما استافده نمایید ما برایتان تخفیف مناسبی را رد نظر گرفته ایم که توضیحات انرا در بخش ابتدایی عنوان کرده ایم.برای خرید چای لاغری تیما تنها  کافیست  تا بروی دکمه های خرید پستی که در بالا و در ادامه متن مشاده خواهید کرد کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

چای سبز تیما

برخی دیگر از محصولات مشابه درون بازار را شاید بتوان با قیمت های پایین تر یافت اما براستی علت این اختلاف قیمت ها در چیست ؟ یکی زا مهمترنی دلایلی که می توان در این زمینه عنوان کرد و قیمت چای سبز تیما را بالاتر در نظر گرفت قطعا نوع ترکیبات به کار رفته رد این محصول است. شما در هیچکدام از محصولات ارائه شده که در رابطه  با چای سبز هستند نمی توانید چنین ترکیباتی را بیابید و قطعا همین موضوع علاوه بر اینکه بر میزان تاثیرات این نوشیدنی افزوده است باعث شده تا این محصول دارای طعم و مزه بسیار دلچسب و مورد پسند ذاعقه ایرانی واقع شود.

اما از مبحث لاغری و کاهش وزن که بگذریم می توان به ده ها خواص بی نظیر این دمنوش گیاهی اشاره کرد که هر کدام در نوع خود واقعا بی نظیر هستند و شما با مصرف روزانه و مداوم ان می توانید علاوه بر اینکه برای خود لاغری و کاهش وزن را به همراه داشته باشید از مزیت هیا دیگر آن نیز استفاده نمایید.بلا ما همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این محصول ارزشمند برایتان بیشتر توضیح دهیم :

چای تیما دارای خاصیت کنترل فشار خون است :

شما اگر دچار  فشار خون هستید و از این مشکل رنج می برید می توانید با مصرف روزانه این دمنوش بعد از مدتی کوتاه شاهد کنترل کامل فشار خون باشید.

چای لاغری تیما ۵۰۴۰ می توان میزان کلسترول خون را کاهش دهد :

افرادی که دارای اضافه وزن و چاقس هستند و یا برنامه بد غذایی را دنبال می کنند معمولا میزان کلسترول خون انها از حد مجاز بالاتر است و این می تواند باعث بروز بیماری های قلبی برای آنها شود.جالب است بدانید که  چای سبز با خواص بی نظیر خود می تواند میزان کلسترول خون را کنترل کرده و شما را از خطر ابتلا به بیماری هیا قلبی در امان نگه دارد.طبق آمار منتشر شده اگر به صورت روزانه و مداوم از این دمنوش گیاهی استافده نمایید تا حدود ۶۰% از خطر ابتلا به انواع بیماری های قلبی در امان خواهید بود.

روش درست کردن چای سبز کیسه ای تیما  و مدل دم کردنی آن چگونه است ؟

شما براحتی می توانید طرف مدت کوتاهی این چای را دم کرده و میل نمایید. در مدل کیسه ای کافیست تا یک عدد تی بگ را درون یک فنجان آب جوش قرار داده و بعد از چند دقیقه میل نمایید. در مدل دم کردنی هم به میزان لازم از چای را درون قوری ریخته و مقداری هم به ان آبجوش اضافه خواهیم کرد و پس از مدت ۵ دقیقه براحتی می توان آنرا میل کرد و اصلا نیازی نیست تا قوری را در مقابل شعله مستقیم حرارت قرار دهیم.

خرید عمده چای لاغری : عزیزانی که مایل به خرید عمده هستند می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و در تمام ساعات با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس حاصل فرمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را  در فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز ثبت نمایید

همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین  می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید

 

 

اگر به هر دلیل نمی خواهید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید می توانید از روش های زیر اقدام خرید این کالا نمایید:

 

چای سبز دم کردنی تیما ۵۰۴۰ با کیفیت عالی(حاوی ۵ بسته ۵۰ گرمی) با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان

چای سبز کیسه یا تی بگ ۱۰۰ عددی تیما ۵۰۴۰ با قیمت ۳۲۰۰۰ تومان

 

روش اول :

آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده + تعداد محصول  را به شماره۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک نمایید(ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

روش دوم:

با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و مشخصات بالا را به اپراتور بگویید تا یادداشت نماید.(در صورت عدم پاسخگویی می توانید همانطور که در بالا توضیح دادیم مشخصات را پیامک کنید,ما قبل از ارسال با شما تماس خواهیم گرفت)

چای سبز

اما از دیگر خواص بی نظیر چای تیما ۵۰۴۰ را می توان ضد سرطان بودن آن نامید. این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی بوده و می تتواند برای  جلوگیری از بروز انواع سرطان ها بسیار مفید و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از این دمنشو استافده کنید  تا حدود زیادی خود را از درگیر شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهید داشت.

از دیگر خواص چای سبز تیما ۵۰۴۰ می توان به جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. با مصرف منظم این دمنوش می توان تا حد زیادی مانع از پیری زود راس شد و شما  پوستی شاداب و سرزنده رت خواهید داشت.این خاصیت هم دقیقا به خاطر مقادیر زیادی از انتی  اکسیدان هایی است که در برگ های این گیاه می توان یافت.

چای سبز لاغری

با خرید چای سبز تیما میزان تری گلیسرید خون را پایین بیاورید :

نوشیدن مکرر دمنوش گیاهی فوق می توتاند برای هضم غذا بسیار مناسب باشد و شاهد هستیم که منجر به شکسته شدن بافت های چربی در بدن شده و میزان تری گلیسیرید خون را نیز می تواند کاهش دهد.

با خرید محصول اصلی از فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری می توانید خود را برای همیشه از ابتلا به دیابت در امان نگه دارید. این خاصیتی است که در چای سبز تیماگنجانده شده و بسیار بی نظیر می باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که خطر ابتلا به دیابت شما را تهدید می کند حتما از همین امروز اقدام به تهیه این محصول نمایید و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

چای سبز لاغری می تواند از غلظت خون کاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از این رو شما را از خطر ابتلا به انواع سکته ها در امان نگه خواهد داشت.

این دمنوش می تواند مانع از پوسیدگی دندان هایتان شود و برای شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گیاهیان یهمچون زعفران و به لیمو در ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث شده تا انرا به به نوشیدنی ضد استرس تبدیل کند و می توانید جهت آرامش خیال و تمدد اعصاب از ان استفاده نمایید.

خواص چای سبز
در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین  می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید

 

چای سبز دم کردنی تیما ۵۰۴۰ با کیفیت عالی(حاوی ۵ بسته ۵۰ گرمی) با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان

چای سبز کیسه یا تی بگ ۱۰۰ عددی تیما ۵۰۴۰ با قیمت ۳۲۰۰۰ تومان

 

 

خواص چای سبز

 

فواید چای

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.

دهان و دندان: چای سیاه دارای ترکیبی به نام پلی فنل است که این ترکیب باکتری های دهانی را از کار می اندازد  و از پوسیدگی و خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که چای دارای خاصیت دهان شویه می باشد؛ البته به شرطی که بدون جویدن قند و شکر مصرف شود.

بیماران قلبی: پزشکان همواره نوشیدن چای کمرنگ و رقیق را به بیماران قلبی توصیه می کنند. چای سیاه از لخته شدن  خون در رگ ها جلوگیری می کند. همچنین چربی و فشار خون را کنترل می کند و خون را رقیق نگه می دارد.

هضم غذا: مصرف چای برای هضم غذا های چرب و سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین چای دارای ترکیبی به نام تانن است که از جذب آهن غذا جلوگیری می کند؛ در نتیجه به افرادی که دارای بیماری هموکروماتوز هستند نوشیدن چای بعد از صرف غذا توصیه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چای ۲ ساعت پس از میل کردن غذا می باشد.

رفع خستگی: چای به علت داشتن کافئین خستگی و سردرد های ناشی از آن را بر طرف می کند. همچنین چای دارای خاصیت ضد افسردگی، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلانی می باشد.